miercuri, 15 februarie 2012

Bun venit!

    Aceasta este prima mea postare...si sincer nici nu stiu cum sa incep, dar inceputul e mai greu :D
                                  Sper sa va placa ce voi posta pe blog si sa-l urmariti!
    In acest blog voi posta poze, informatii si review cu produse de la Lady's, dar si anumite sfaturi despre frumusete pe care le-am invatat si eu la randul meu din blogosfera :x
                                  Pentru inceput va voi povesti despre Lady's.
     La Lady's gasim peste 2000 de produse de calitate la preturi foarte mici, cosmetice, parfumuri, accesorii, bijuterii. Ceea ce imi place la ei cel mai mult este ca apar noutati in fiecare luna :X
    Nu e nevoie neaparat sa devi reprezentant daca nu vrei, comanda minima este de 10 lei, dar sincer ai foarte multe benefici daca vor comanda si alte fete de la tine ceea ce nu este foarte greu de facut. In urmatoarea postare va voi explica cum puteti castiga bani foarte usor.
   Ca sa te inscri nu dureaza doar 2 minute si in plus primti un catalog gratuit acasa.
   Comenzile ajung foarte repede prin curier rapid, si nu trebuie sa platesti nimic. Doar daca ai comanda sub 50 de lei platesti taxa de ambalare 5 lei, deci oricum iesi ieftin cu transportul.
   Voi tine si eu primul meu giweaway la primele 50 de inscrieri si sper ca si multe altele, asta depinde daca daca voi avea cititori :D
 Acesta este link-ul in care va puteti inscrieti la Lady's si primiti catalogul gratuit doar dati CliK iar aceasta este pagina mea de facebook.

              Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi aceste randuri :D si sper sa imi mai vizitati blogul!
                         Pupici!!!
                                 Timeea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu