miercuri, 22 februarie 2012

Fard de pleoape Trio Cotta Shadow

            Buna,azi am sa fac un review despre fardul de pleoape Trio Cotta Shadow de la Lady'S.

Acesta este produsul.
          
(este poza din catalog si de pe site)

                   
                     Fardul se gaseste in cinci ,,sortimente'' (nu stiu cum sa le zic alfel) de culori
                     Eu il am in nuanta Brilliant rose (CA120930). Culoarea mea preferata e rozul, si va marturisesc ca, cand am vazut Trio-ul pentru prima data m-am indragostit de el. Este un fard foarte pigmentat, rezista mult pe ochi mai ales daca e folosit cu un premier bun. Eu l-am folosit fara premier si ,, m-a tinut'' de dimineata pana seara, fara sa mai retusez ceva la el. Mie de obicei imi plac fardurile cu culori mate, dar acest fard face exceptie.Pot sa zic ca este fardul meu de pleoape preferat. Il ador:X
                      In catalogul numarul doi  se afla la pretul de 25.99 de lei, parerea mea este ca isi merita banii.
                      Mi-am comandat si nuanta Glaucous dar cum de obicei sunt cam neindemanatica l-am scapat pe jos si binenteles s-a stricat. Dar cum din lumea blogosferei poti invata atatea, l-am putut ''repara'' remodelandul si lasandul in frigider pana urmatoarea zi. Doar ca nu am reusit sa repar si nuanta de alb, sunt multumita ca le-am putut salva pe cele doua : )) .

Acesta este fardul meu :

                                                     
Swatch :

                     

                Imi pare rau de calitatea pozelor,dar sunt facute cu telefonul.

                Daca vrei sa il comanzi si nu esti inscrisa la Lady'S, inscriete CliK, ai sa primesti si un catalog gratuit. : D

                

                                                             Pupici!
                                                                     Timeea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu